دسته‌ها
اخبار

بهترین مدل آرایش پاییزه دخترانه بانی مگ

بهترین مدل آرایش پاییزه دخترانه بانی مگ

میکاپ به همین دلیل به وجود آمد تا زیبای ظاهری صورت زنانه را بیشتر از پیش نمایان کند. لب‌های متعادل، قرینه و اشباع در عکاسی زیباتر به نظر می‌رسند. مهم نیست که رژ لب را با براش لب استفاده یا مستقیما به آن اضافه می‌کنید.

  • تونر ۳۶۰ درجه یکی از تونر های موجود در فروشگاه اینترنتی بیوتی لاولی است که دارای رایحه های مختلفی است.
  • یکی از راحتترین تکنیک‌های درشت کردن چشم با آرایش استفاده از خط چشم‌ روشن است.
  • یکی از این ترفندها، استفاده از مژه‌های مصنوعی است که واقعا در درشت‌تر نشان داده شدن چشم‌های تک پلکی موثر هستند.

سایه‌های خاکی، رژلب‌ها و کانسیلرهای این رنگ، ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند. این ترکیب به‌خوبی نشان می‌دهد که آرایش مینیمال چقدر جادویی و دلپذیر است. با استفاده از کانسیلر می‌توانید به‌خوبی سیاهی‌های زیرچشم و سایر لک‌های پوست را بپوشانید. نه تنها در آرایش پوست سبزه، بلکه در آرایش برای هر نوع و هر رنگ پوستی آرایش چشم حرف اول را می زند. منظور از حرف اول این است که همیشه در اولین نگاه ها این چشم ها هستند که دیده می شوند. ریمل های رنگی مانند ریمل بنفش و طلایی هم برای رنگ پوست سبزه مناسب هستند.

زیباسازی چشم‌ها

پس برای ماندگاری بهتر و بیشتر در انتهای تکمیل آرایش از تثبیت کننده‌ها استفاده نمایید. اگر می خواهید اجزای صورت بزرگتر نشان داده شود می توانید از میکاپ های روشن و ملایم استفاده کنید اما اگر تمایل دارید اجزای صورت کوچک و کشیده تر باشند بهتر است آرایشتان تیره تر باشد. 4- خطی در قسمت بالایی خط شلاقی که تا حد امکان، نزدیک به خط شلاقی چشمتان باشد بکشید. 2- با استفاده از یک برس تخت، روی خطوط به صورت آرام و یکنواخت ضربه بزنید و رنگ را از مرکز چشم به سمت گوشه های بیرونی ترکیب کنید.

محیط مناسب

برای آرایش مناسب چشم ریز باید کانسیلر را زیر چشم به‌شکل مثلث وارونه بکشید. این ترفند کمک می‌کند چشم‌ها طبیعی‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسند. پوست پاییزی واقعی گرم با ته رنگ طلایی است و از روشن تا تیره متغیر است. با این حال، نمی توان توصیه های یکسانی در مورد آرایش صورت و استفاده از کرم پودر و کانسیلر به همه ارائه داد. رنگ این لوازم آرایشی تا حد زیادی به پوست شما بستگی دارد و باید با آن مطابقت داشته باشد. به طور کلی، کرم پودر و کانسیلر زمانی بهترین هستند که روکش مات یا ساتن داشته باشند.

محلول شیر و عسل؛ بهترین محصول برای ازبین رفتن آلودگی پوست

اگر می‌خواهید آرایش خود را سریع و به بهترین نحو انجام دهید؛ یک ست براش آرایشی برای خود داشته باشید. اما مطمئن شوید که براش های آرایشی شما، باکیفیت باشند تا کار پخش کردن را خوب انجام دهند. این یکی از نکات مهم ترفندهای آرایشی مخصوص خانم های شاغل است.