دسته‌ها
اخبار

۴۰ مدل میکاپ مختلف از روزانه تا عروسی ستاره

۴۰ مدل میکاپ مختلف از روزانه تا عروسی ستاره

در این مقاله به صورت تصویری و به کمک تکنیک‌های آرایشی، به شما داشتن یک آرایش لایت دخترانه و زنانه را آموزش می‌دهیم و در آخر هم در مورد آرایش لایت عروس توضیح می‌دهیم که این روزها بسیار رایج شده است. بسیاری از میکاپ آرتیست ها توسط تلویزیون یا صنعت فیلم سازی استخدام می شوند که این کار باعث می شود موقعیت های مختلف برای امتحان کردن سبک های مختلف میکاپ برایشان فراهم شود. به عنوان مثال آرایش مجری هواشناسی باید حالت طبیعی داشته باشد اما یک فیلم علمی- تخیلی نیازمند آرایشی خلاقانه تر و خاص تر است.

  • در طول این جلسات که همراه با کار عملی است شما می توانید به یک میکاپ آرتیست حرفه ای تبدیل شوید.
  • در میکاپ عروس شما با مهم ترین بخش زیبایی یک فرد (صورت) ارتباط برقرار می کنید و از این رو انجام کاری حرفه ای الزامی.
  • همیشه محصول را به خوبی روی صورت‌ گردن و بخش‌هایی از سینه که بیرون می‌ماند بمالید تا رنگ‌ها با هم سازگار و منطبق شوند.
  • در این ویدئو مربی آموزش میکاپ صورت و عروس به توضیح این دوره تخصصی و حرفه ای با ارئه مدرک فنی حرفه ای می پردازد.مدت زمان فیلم آموزش گام به گام میکاپ حرفه ای ۲ دقیقه و ۴ ثانیه می باشد.
  • میکروبلیدینگ (معروف به شکل مدرن خال‌کوبی ابرو) نوعی آرایش نیمه دائمی است که برای پرکردن ابرو استفاده می‌شود.

در قسمت آرایش چشم هم از سایه های اسموکی یا انواع درجه های رنگ قهوه ای با مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. یکی از زیرمجموعه های سبک عربی در میکاپ صورت، مدل لبنانی است. در این مدل آرایش جهت زیرسازی صورت از فون های آرایشی سنگین و چرب با قدرت پوشانندگی بالا استفاده می شود. برای سایه چشم نیز استفاده از رنگ های مشکی، سورمه ای و قهوه ای سوخته بهترین گزینه است. علاوه بر این، معمولا خط چشم های تیره و پهن در بالا و پایین پلک کشیده می شود و داخل پلک را نیز مداد چشم تیره می زنند.

استفاده از قلم مو آرایشی

برای همین است که من و شما نمی توانیم همیشه و برای هر مناسبتی دست به دامن آینه و چند رنگ کرم و لوازم آرایش، خودمان را میکاپ کنیم. خانم آزیتا فرد مدرس رسمی آکادمی سیترا و دارای ۲۵ سال سابقه کار در حوزه زیبایی و استاد گریم و میکاپ، مدرس و داور بین المللی و همایش های کشوری، و مدرس بین المللی پوست از فرانسه و انگلستان هستند. در هر سبک از میکاپ صورت، رنگ های آرایشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

آموزش انواع سبک‌های میکاپ صورت

آرایشگری هنری است که می تواند یک نفر را با ابهت، گیرا و بسیار جذاب نشان دهد یا برعکس. تکنیک ها و روش های آرایشگری در نشان دادن این موضوع بسیار تاثیرگذار هستند. می تواند با دیدن گریم ها و آرایش های مختلف طیف رنگی و زیرسازی کار را شناسایی کرده و همان کار را روی صورت پیاده کند. به تاثیر هارمونی رنگ ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است. اما باید بدانید استفاده از کرم پودر تنها گاهی آسیب‌رسان است.

براش وسیله ای است که برای تکمیل آرایش لازم بوده و با کمک آن می توان سایه، کرم پودر و یا کانسیلر را روی پوست زد. براش های متنوعی نیز در بازار وجود دارند که بسیاری از آن ها به صورت سِت هستند. هر فرد مبتدی باید بداند که با استفاده از کرم پودر و کانسیلر می تواند به راحتی هر لکه و یا تغییر رنگ روی پوست را پوشانده و پوست را برای آرایش صاف و صیقلی کند.