دسته‌ها
اخبار

آرایش عروس در شرق تهران با بهترین قیمت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه رویال شاین

آرایش عروس در شرق تهران با بهترین قیمت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه رویال شاین

محلول دوفاز پاک کننده آرایش برای تمام انواع پوست مناسب است . استفاده از خط چشم برای یک آرایش سبک در روز، آن قدرها اهمیت ندارد و به یک ریمل یا نهایتا یک خط چشم نازک بسنده می‌کنیم؛ اما در مورد آرایش چشم مخصوص شب، این موضوع تفاوت دارد. برای آرایش چشم شب، بهتر است که حتما از خط چشم استفاده کرده و آن را کمی پهن‌تر بکشید تا بیشتر مشخص باشد. انتخاب رژ برای رنگ پوست گندمی یا زیتونی، اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که دارای رنگ پوست گندمی و زیتونی هستید باید به شما تبریک بگوئیم چرا که طیف گسترده ایی از رنگ ها مناسب شما هستند. اما بهترین انتخاب شما از میان طیف گسترده رنگ ها، رنگ قرمز، صورتی و قهوه ایی خواهد بود.

  • به همین دلیل در استفاده از این بهترین وسیله آرایش ابرو دقت زیادی به خرج دهید و به خصوص رنگ مورد استفاده آن را متناسب با رنگ موها و پوست خود انتخاب کنید تا جلوه بهتری ایجاد شود.
  • اگر شما هم از دسته خانم هایی هستید که همیشه می پرسید، به جای مداد ابرو از چی استفاده کنیم ؟ می توانیم گزینه ماژیک ابرو را به شما معرفی کنیم.
  • برای تست کرم­پودر بهتر است آن را روی خط فک یا گردن امتحان کنید.
  • وظیفه انواع آرایش پاک کن، تمیز کردن آرایش معمولی و آرایش ضد آبه ولی پاک کننده صورت، معمولا بعد از پاک کردن آرایش استفاده می شود که تمام آلودگی های پوست را برطرف کند.

به منظور آرایش صورت کشیده برای افرادی با چشم‌هایی ریز، بهتر است از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده شود. داخل چشم را به جای مداد یا سایه چشم سیاه از رنگ سفید استفاده کنید تا درشت‌تر به نظر برسد. بسته به نوع چشم هر فرد، اگر چشمانی گرد و درشت دارید سعی داشته باشید آرایش چشم‌تان را با رنگ‌های تیره کمی کشیده‌تر کنید و به کمک خط چشم با بال کوتاه از گردی چشم نیز کم کنید. همچنین اگر مژه‌های کم پشت دارید؛ از مژه‌های مصنوعی برای برجسته نشان دادن چشم‌ها استفاده نمایید.

لوازم کودک

برای اینکه مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسند، بهتر است تا جایی که می‌توانید خط چشم را نزدیک به خظ مژه بکشید. بدین ترتیب، اینطور به نظر می‌رسد که این خط مشکی به طور طبیعی جزئی از خط مژه‌های شما است. پودر ابرو را در جهت رشد مو‌های خود بزنید و سپس ابرو‌های خود را با یک ژل شفاف ابرو تنظیم کنید.توجه داشته باشید که چندین لایه از ژل را اعمال نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد باقی مانده سفید شود. برای تکمیل ظاهر، سایه چشم مشکی مات را روی گوشه بیرونی چشم و نزدیک به خط پایین مژه بزنید. آرایش پلک شما تمام شده است، بنابراین اکنون می‌توانید به قسمت پایین چشم بروید. رنگ میانی و سایه کانتور را با هم مخلوط کنید و روی خط پایین مژه از گوشه بیرونی شروع کنید تا زمانی که به هایلایتر برسد.

همه دروس آرایشگری ما (کلیک کنید)

دوستانی که پوست آنها سبزه است می توانند بعد از زدن رژلب از یک برق لب برای جلوه بخشیدن به رژ خود استفاده کنند. این محصول برای استفاده افراد صاحب لنزهای چشمی و چشم‌های حساس، افراد دارای انواع طیف پوستیِ بسیار خشک تا بسیار چرب، مناسب است. تنها نکته این است که قبل از استفاده، آن را به خوبی تکان دهید تا دو فاز تبدیل به یک فاز بشوند.

نکته دیگر این که آرایش چشم ساده در کنار این نوع رژگونه بسیار رایج است و به طور کلی می‌توانید در کنار آن یک میکاپ لایت و جذاب را تجربه کنید. سایه‌های مختلف بنفش، ایده خوبی برای آرایش با لباس مشکی هستند. سایه‌های بنفش یا بنفش کم‌رنگ ترکیب زیبایی با لباس مشکی برای شما فراهم می‌کنند. مشکی یکی از رنگ‌های خنثی است و تقریباً با تمامی رنگ‌ها ست می‌شود. باوجود لباس مشکی، سایه‌چشم سبز ترکیبی خاص برای شما ایجاد می‌کند.