دسته‌ها
اخبار

با رعایت این 2 نکته بهترین آرایش شب یلدا را داشته باشید محصولات آرایشی و بهداشتی مای

با رعایت این 2 نکته بهترین آرایش شب یلدا را داشته باشید محصولات آرایشی و بهداشتی مای

بد نیست تا هر از گاهی، لب‌های خود را اسکراب کنید تا پر و خوش ‌فرم شوند. شاید لازم باشد که دو بار این کار را تکرار کنید تا مواد آرایشی کاملا از اطراف چشم پاک شوند. این کرم‌های پاک‌کننده در واقع ترکیبی از آب و روغن برای حل کردن محصولات آرایشی هستند. کرم‌های پاک‌کننده هم می‌توانند پوست را آبرسانی و از خشکی آن جلوگیری کنند.

  • پس از هر بار آزمایش آرایش خود، عکس بگیرید و آرایشی که واقعاً آن را تحسین می کنید را به میکاپ آرتیست خود نشان دهید.
  • یک عکس سلفی بگیرید و آن را ویرایش کنید تا به تأثیرات جادویی آن پی ببرید.
  • اگر میخواهید بهترین پاک کننده آرایش صورت را بشناسید پس با ما همراه باشید.

برای این کار، نوک انگشت اشاره را با سایه سیاه فشرده و انگشت وسط را با رنگ قرمز آجری بپوشانید. این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد. معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند.

سالن زیبایی مریم آزمند اصفهان

پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم. بدین صورت که آرایش چشم، لب، گونه و به کل صورت فقط از یک رنگ پیروی میکند. از طرفی، سورمه یا مداد دور چشم در مصر به عنوان یک بیانیه زیبایی و همچنین محافظت در برابر ارواح شیطانی و بهبود بینایی، رواج یافت. همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند.

رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳ را بشناسید و به روز باشید!

خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. همانطور که دیدید، آرایش خانم های شاغل هم اصول خاص خود را دارد. بیشتر این اصول، بر یک میکاپ ساده، سریع و در عین حال شیک تأکید می‌کنند. ضمن اینکه با کمی تمرین، شما می‌توانید نقاط قوت چهره خود را شناخته و یک سبک میکاپ منحصر به خودتان را خلق کنید. امروز قصد داریم در مورد اینکه چگونه بتوانیم یک آرایش صورت جدید را داشته باشیم صحبت کنیم.

هر فرم صورتی آرایش مخصوص به خود را دارد و اگر شما از آن دسته از خانم ها هستید که فرم صورتتان بیضی شکل است پیشنهاد می شود مقاله ای که سایت آرایشگری در اختیارتان قرار داده است را با دقت مطالعه نمایید. در آرایش یلدا، رنگ لاک را هم می‌توانید با لب‌های خود ست کرده یا حتی رنگ سبز را انتخاب کنید و کیفی به رنگ آن بردارید. پاییز و زمستان هوا سرد و کمی خشک است و صورت شما به صورت طبیعی یک یا دو پرده روشن‌تر خواهد شد. بنابراین بهتر است آرایش یلدا را مات و نیمه مات انجام دهید تا حالت طبیعی صورت شما هم حفظ شود. اگر جزو افرادی باشید که لب های باریک دارند، شاید همیشه با چالش این آرایش روبرو باشید.