دسته‌ها
اخبار

همه چیز در باره ی میکاپ ویرگول

همه چیز در باره ی میکاپ ویرگول

گاهی اوقات در آرایش کردن اشتباهاتی به وجود می آید که برای پاک کردن و از بین بردن آن نیاز به گوش پاک کن و یا دستمال های مرطوب است. تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس‌های میکاپ بستگی به نوع کلاس دارد؛ اما در برخی از کلاس‌ها تعداد شرکت‌کنندگان بین ۱ تا ۸ نفر است. برای داشتن پوستی شاداب و هیدراته، صبح روز جشن خود، مقدار زیادی آب بنوشید.

  • تنها کسانی می‌توانند دوره پیشرفته را شرکت کنند که قبلا در آدینا دوره جامع را گذرانده باشند و یا کار با میکاپ را بلد بوده باشند.
  • برخی از مشکلات هورمونی مانند PCOS (سندرم تخمدان پلی‌کیستیک) می‌تواند باعث ایجاد هیرسوتیسم (رشد بیش از حد و ناخواسته مو در زنان) شود که ممکن است آزاردهنده باشد.
  • راهنمایی گام به گام که می‌توانید برای آرایش صورت، چشم و لب از آن استفاده کنید.
  • اپیلاسیون صورت در خدمات آرایش و میکاپ می‌تواند دو یا چند ناحیه از صورت را درگیر کند.
  • وکس اگر در سالن های زیبایی و به درستی انجام نشود ممکن است به پوست شما آسیب بزند.

معمولاً در این نوع آرایش از رنگ‌های کمی روشن‌تر استفاده می‌شود تا عکس‌های ویدئویی و عکاسی با کیفیت بالا ساخته شود. سبک لایت یا اروپایی امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و اکثر خانم ها و عروس ها علاقمند به این نوع از میکاپ هستند. رژ لب مورد استفاده در این نوع از میکاپ همیشه طیف رنگ های مات و پوستی و وصورتی کدر می باشد.

استایل در میکاپ به چه معناست؟

در این تصویر یک نمونه مدل شینیون و میکاپ لایت را مشاهده می کنید که در عین سادگی، چشم نواز و زیباست و می تواند انتخاب عروس خانم های خوش سلیقه و به روز باشد. این سبک از میکاپ و شینیون، یکی از مرسوم ترین مدل ها در بین ایرانی هاست که بعد از گذشت مدت زمان زیادف هم چنان توسط افراد درخواست می شود. آرایش پررنگ در ناحیه چشم ها و رژ لب و گونه ملایم در ترکیب با یک شینیون بسته، شما را به بهترین شکل برای روز عروسی آماده می کند. استفاده از این روش های متداول، ریسک کمتری را در این روز برای شما به همراه خواهد داشت.

تفاوت بوتاکس مو و کراتینه در اجرا،مزایا،عوارض،میران ماندگاری و ۱۰ نکته طلایی

یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی (India makeup) است. در این سبک از آرایش، با استفاده از یک کرم پودر مایع که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است را بر روی صورت پخش میکنند. وسایل این دوره نیز شامل مواد آرایشی و ابزارهای آرایش می باشند.

سالن زیبایی مونا یزدانی(vip)

افراد مشهور و محبوب از جمله سلبریتی های دنیا، اغلب با آرایشگران و طراحان حرفه ای همکاری میکنند تا روند مد را برجسته سازند. هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد. بنابراین، آنها با سبک آرایش و میکاپ مخصوص سلبریتی ها (Celebrity makeup)، به بیان شخصیت درونی خود میپردازند. بنابراین سبک آرایش و میکاپ شب یا میهمانی (Night makeup model) به شما کمک میکند.