دسته‌ها
اخبار

همه چیز درباره گرفتن مدرک بین المللی گریم و میکاپ همشهری آنلاین

همه چیز درباره گرفتن مدرک بین المللی گریم و میکاپ همشهری آنلاین

هدف اصلی این میکاپ آرتیست‌ها زیبا کردن عروس مطابق با سلیقه اوست که برای این کار قبل از مراسم جشن، جلساتی به منظور انتخاب نوع سبک آرایش برگزار می‌شود. سالها در این زمینه کار کردم، آموزش دیدم و همچنان برای به روز شدن آموزش میبینم. اولین هدفم اینه که پایان کار وقتی خودتون رو در آیینه میبینید لبخند بزنید. تمام این موارد ذکر شده، نکات موثری هستند که در زیبایی آرایش و صورت شما بسیار کمک کننده و اثر بخش خواهد بود.

  • کار چشم‌های خود را با زدن و چسباندن مژه‌های مصنوعی، فر کردن آنها و زدن یک لایه ریمل به پایان برسانید.
  • به شینیون ساده ای که به خوبی با این میکاپ ترکیب شده، دقت کنید که در عین زیبایی، بسیار جذاب و ساده است و می تواند این سبک را در دسته جدیدترین میکاپ و شینیون عروس جای دهد.
  • افکت یا مدل به معنای بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت است.
  • این هنر، سلاحی است که یک خانم با کمک آن میتواند خودش را از درون معرفی نماید.
  • به همین دلیل، به جای پنهان کردن ایرادات با محصولات کانسیلر و رنگ های اغراق آمیز که باعث ایجاد لایه ای بر روی صورت می شود، تصمیم خوبی است که با برجسته کردن زیباترین خطوط فرد، ظاهری طبیعی داشته باشید.

اگر گرفتار تکرار و روزمرگی شوید، مطمئنا طرفداران خود را از دست خواهید داد. شینیون های شلوغی که در پایین سر جمع می شوند، زیبایی خاصی را به موهای شما می بخشند و انتخاب مناسبی برای روز عروسی خواهند بود. در این سبک از شینیون می توان موها را با استفاده از تل و انواع اکسسوری های زیبای روز عروسی تزئین کرد و از زیبایی آن نهایت استفاده را برد. این تصویر نمونه ای از همین مدل های مو است که برای روز عروسی بسیار مناسب می باشد. یکی از سبک های شینیون که هنوز هم مورد علاقه بسیاری از خانم های ایرانی است، شینیون های خطی می باشد که در ترکیب با یک آرایش کلاسیک یا اروپایی، می تواند ظاهر بسیار خاصی به شما در روز عروسیتان ببخشد. این شینیون ها می توانند از نوع شلوغ یا ساده باشند و با استفاده از تثبیت کننده های مو، تا آخر مراسم به صورت لاین های جداگانه باقی خواهند ماند.

لوازم مورد نیاز آرایش صورت

علاوه بر این یک مدرک معتبر نیز دریافت می کنید که راحت تر میتوانید در سالن های زیبایی به عنوان کارآموز نیز فعالیت داشته باشید. به طور معمول دوره آموزشی میکاپ بین 30 الی 90 ساعت می باشد البته به آموزشگاه و نیاز شما نیز بستگی دارد، به عنوان مثال می توانید یک دوره آموزشی میکاپ خصوصی داشته باشید. سامر یک بانوی ایرانی که در زمینه آموزش میکاپ و آرایش صورت، مراقبت از پوست، آموزش ماسک های خانگی و تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد.

انواع سبک میکاپ و آرایش

با خط لب، لب های خود را پر و برجسته تر نشان دهید، با پالت های کانتور، فرم اعضای صورت را عوض کرده و زاویه سازی کنید و …. برخی از خدمات میکاپ شامل آموزش‌های آرایش و استفاده از ابزارهای آرایشگری مختلف نیز می‌شود. آموزش‌های آرایش می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را در زمینه آرایش صورت بهبود دهید و بتوانید خودتان آرایشی حرفه‌ای را انجام دهید. همچنین آموزش، استفاده از ابزارهای آرایشگری نیز شما را با انواع برس‌ها، اسفنج‌ها، خط‌کش‌ها و محصولات مختلف آرایش در بهترین سالن زیبایی در مرزداران آشنا می‌کند.

پافر چیست؟ جدیدترین انواع مدل پافر زنانه! آموزش ست کردن پافر

پوست بسیاری از مراجعه‌کنندگان لک، جوش، کبودی، کک‌ومک، چروک و پف دارد، در نتیجه شما باید با یک زیرسازی درست، تمام این موارد را برطرف کنید تا پوست به شکل یکدست و صاف برای انجام میکاپ آماده شود. در این مرحله شما با گونه گذاری برای فرم‌های گوناگون صورت، متعادل‌سازی چهره، چهره‌پردازی و … نیز آشنا می‌شوید. توجه داشته باشید که داشتن چنین مهارتی، باعث می‌شود بتوانید مناسب‌ترین گریم و میکاپ را انجام دهید. در آرایش سبک عربی خط چشم‌ها به صورت پهن کشیده می‌شوند و بیشتر تلاش می‌گردد تا چشم‌ها کشیده و گربه‌ای به نظر بیایند. برای این منظور به افراد مبتدی استفاده از خط چشم‌های نمدی و ماژیکی و به افراد حرفه‌ای استفاده از خط چشم‌های مویی توصیه می‌شود. همچنین استفاده از ریمل‌های کاملا مشکی ( اینتنس) و حجم‌دهنده به عنوان یکی از الزامات این نوع میکاپ به حساب می‌آید.