دسته‌ها
اخبار

رده:فیلم‌های برنده جایزه اسکار بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رده:فیلم‌های برنده جایزه اسکار بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ایده این است که از یک پرایمر خوب استفاده کنید تا چشمان زیبایی داشته باشید. برای پوشاندن لکه ها ، دایره های تیره  و خطوط ، ناحیه چشم ، ترجیحاً از کانسیلر مایع استفاده کنید. قبل از شروع گریم لب، باید توجه کرد که لب‌ها خشک هستند یا رطوبت کامل دارند.

  • برای روشن‌ترکردن دور چشم از کانسیلر باکیفیت و روشن‌کننده استفاده کنید.
  • استفاده از ریمل، با پرپشت کردن و حالت دادن به مژه‌ها، باعث برجسته شدن جلوه چشمانتان می‌شود .
  • بهترین زمان برای استفاده از فرمژه زمانی است که به تازگی دوش گرفته اید، زیرا در این زمان مژه های شما گرم و مرطوب بوده و انعطاف پذیر تر هستند.
  • این مداد باید کاملا نرم و راحت باشد و به کمک آن داخل قسمت زیری چشم را سفید کنید تا تاثیر فوق‌العاده‌ی آن را ببینید.
  • برای لاغر تر نشان دادن صورت بهتر است از رژلب های پررنگ استفاده نکنید برای لب ها یک برق لب کافی می باشد.

اما شیر پاک کن کف نمی‌کند و بعد از آن باید صورت را با آب شست. در صورتی که پوست حساسی دارید از شیرپاک کن مخصوص پوست حساس استفاده کنید. خوابیدن در حالی که هنوز مواد آرایشی روی صورت است یکی از بزرگترین خیانت ها به پوست خود است.

بهترین مدل آرایش پاییزه دخترانه

بهترین آرایشگاه تهران، می‌تواند با ارائه بیشتری خدمات در سالن آرایش و زیبایی، مشتریان بیشتری داشته باشد. در ادامه لیست خدمات بهترین سالن زیبایی تهران را ارائه می‌کنیم. حتما شما هم به عنوان یک خانم خوش سلیقه، به زیبایی چهره و موهای خودتان اهمیت زیادی می‌دهید. انتخاب بهترین سالن آرایش در تهران، به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین خدمات را از سالن‌های زیبایی دریافت کنید. استفاده از رنگ‌های نودِ روشن، چشم‌ها، گونه و لب‌های شما را طبیعی و نچرال نشان می‌دهد. اگر جزو آن دسته‌ای هستید که تمایلی به استفاده از رنگ‌های پررنگ ندارند، رنگ‌های نود بهترین مدل آرایش با لباس مشکی برای شما هستند.

از بین رژلب ها، رنگ قرمز از همه خطرناک تر است!!

مثلاً این که باید فونداسیون تا پایین گردن کشیده شود تا صورت متفاوت از بدن به نظر نرسد. گاهی اوقات فونداسیون ها به طور متفاوتی روی نور منعکس می شوند. اگر صورت خود را با آرایش ساده بیشتر دوست دارید، حتماً از آرایشگر خود بخواهید که همین مدل را روی صورت شما اعمال کند. پس بهتر است که مدل های مختلف را در نظر بگیرید و یا حتی روی خود امتحان کنید و عکس بگیرید.

سالن زیبایی خانم یزدانی یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات آرایشی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. داشتن محیط آرام و باشکوه از دیگر مزایای این سالن آرایشی است. انتخاب بهترین مارک پنکیک، جزو اولین گام‌ها برای داشتن یک آرایش کامل و بدون نقص است. استفاده از بهترین روش پنکیک زدن برای آرایش، اصل مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد. اهمیت این تکنیک و مهارت زمانی بیشتر می‌شود که بخواهید برای مراسم مهمی مانند فرمالیته عروسی، سالگرد ازدواج، تولد یا عکاسی آماده شوید.