دسته‌ها
اخبار

پریسا میکاپ لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و ناخن

پریسا میکاپ لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و ناخن

نور باید به گونه‌ای تنظیم شود که به صورت یکنواخت چهره مشتری را در بربگیرد. یکی از مواردی که در بحث آموزش اهمیت بسیاری دارد، آموزشگاهی است که به آن مراجعه می‌کنید. حتماً قبل از آن که به مرکزی مراجعه کنید، کارها و نحوه آموزش آن را از نزدیک ببینید. از طرفی اغلب مراکز آموزشی، فروشگاه‌های معتبری را برای خرید کیت آرایشی معرفی می‌کنند. ولی با این حال شما در این زمینه ابتدا جستجو کرده و سپس از یک مکان مطمئن خرید کنید.

  • برای شرکت در مجالس عروسی و حتی یک جشن کوچک تولد و… خانم‌ها به آرایش صورت خود مشغول می‌شوند، اما این نکته را باید دانست که در هنگام میکاپ رعایت و انجام برخی نکات و جزئیات بسیار مهم می‌باشد.
  • بینی کوچک در بین بانوان طرفداران زیادی دارد و همه افراد از داشتن بینی جمع و جور با تیغه صاف و قوس دار لذت می برند.
  • اما اصولی ترین روش این است که بعد از پرایمر از فونداسیون استفاده کنیم، زیرا اساساً ظاهری صاف به صورت می دهد و باعث پوشاندن لکه ‌های کوچک و قرمز در پوست می شود.
  • در میکاپ به سبک کلاسیک به طور کلی قاعده بر این است که اگر آرایش در ناحیه چشم ها تند و غلیظ باشد باید حتما از رنگ های لایت و ملایم در ناحیه لب ها استفاده کرد و بلعکس.

بدون این‌که خودم بخواهم، توی فامیل معروف شده بودم به کسی که خیلی کم و ساده آرایش می‌کند. بقیه این‌طور خیال می‌کردند که آب من با آرایش آن‌چنانی و لاکچری توی یک جوی نمی‌رود. راستش سال‌ها بود که فرصت نمی‌کردم قبل از مراسم‌های مهم بروم سالن. صبح تا بعدازظهر سر کار بودم و بعدازظهر تا آخر شب هم مشغول بچه‌داری. دقیقه‌ی نود جلوی آینه می‌رفتم و با همان لوازم آرایش ساده‌ام، هرکاری از دستم برمی‌آید برای صورت و موهایم انجام می‌دادم.تا این‌که یکی از دوست‌هایم آرایشگر در منزل هماناز را به من معرفی کرد.

گام برای میکاپ آرتیست شدن

پیدایش گریم به دوران باستان برمی گردد که در مراسم های آئینی استفاده می شود. افراد چهره های خود را با استفاده از رنگ های معدنی یا عصاره گیاهان رنگ آمیزی می کردند. و صورتک هایی با استفاده از پوست درختان درست می کردند و بر چهره می نهادند.

جدیترین روشها برای میکاپ صورت 2019 به همراه آموزش تصویری

خانم مریم دربندی متخصص میکاپ تلفیقی با گریم سینمایی می باشد. مستر کلاس های مریم دربندی از انواع سبک های اروپایی، عربی و … می باشد. مریم دربندی از صفر تا صد میکاپ و آرایش صورت عروس از کوچکترین کارها بعنوان مثال گذاشتن مژه تا کل گریم و … از روز مشاوره تا روز مراسم را خود به تنهایی انجام می دهند. ایشان از بهترین میکاپ آرتیست عروس در منطقه فرمانیه می باشد و میکاپ صورت بسیاری از بازیگران را انجام می دهد.

آرایشگران حرفه‌ای به طور معمول برای این نوع برنامه‌های آرایشی آموزش می‌بینند و توانایی ایجاد چهره‌ای بی‌عیب‌ و نقص را دارند. آن‌ها این نوع آرایش را به گونه‌ای اجرا می‌کنند که مشتری‌ها بیش از حد مصنوعی به نظر نرسند. خط چشم های پهن و گربه ای از ویژگی های میکاپ لبنانی است، در این از سبک کرم پودر سنگین و سایه های شلوغ استفاده می شود. در این سبک از میکاپ غلظت آرایش بسیار بالاست، و در آن از رنگ های گرم و تیره تر استفاده می شود، آرایشگر در سبک میکاپ عربی بیشتر به برجسته سازی گونه و لب ها می پردازد.