دسته‌ها
اخبار

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران رژلب

آموزش میکاپ و معرفی بهترین های تهران رژلب

آرایش عروس شما بدون توجه به بوسیدن، بغل کردن، گریه کردن، غذا خوردن و رقصیدن باید در تمام طول روز ماندگار باشد. در واقع نه آرایش غلیظ عربی را می پسندند و نه به طور کامل از سبک اروپایی پیروی می نمایند در انتخاب سبک آرایش باید به اجزای صورت نیز بسیار توجه کرد. برای انتخاب کرم پودر مناسب باید اطلاعات کافی از پوستتان داشته باشید.

  • برای اطلاع از هزینه خدمات آرایش عروس و قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.
  • می توانید با مشورت گرفتن از میکاپ کار خبره از لنزی مناسب با چشمان تان استفاده کنید و براقیت و گیرایی چشمانتان را بیشتر و نمایان تر سازید.
  • تمامی میکاپ کارهای حرفه ای در شیراز با راه اندازه پیج اینستاگرام و ارائه نمونه کارهای خود که شامل عکس های قبل و بعد از آرایش و همچنین آپلود کردن ویدیو از آرایش ها در صفحه خود کار را برای انتخاب شما ساده تر کرده اند.
  • از دوستان، خانواده، همکاران و آرایشگر خود بپرسید آیا یک آرایشگر عروس حرفه‌ای سراغ دارند؟ سپس، نمونه کارهای فرد پیشنهادی را ببینید و مطمئن شوید از سبک او خوشتان می‌آید.

اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید. رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. برای اینکه بتوانید یک میکاپ آرتیست موفق باشید بهتر است در ابتدا با تمام اصطلاحات خاص این حوزه آشنا بشوید. همان طور که در ابتدا اشاره شد شما باید روزانه از آخرین اخبار میکاپ آگاه باشید تا در صورتی که مشتریان از شما میکاپ جدیدی را خواستن بتوانید به راحتی به انها خدمات به روزی ارائه بدهید.

قیمت میکاپ

آماده سازی پوست با ابزار حرفه‌ای و امکانات به روز سالن زیبایی نوژا انجام می‌شود. آرایش بیس، آرایش چشم، کانتورینگ و انتخاب رژ لب همه به نحوی انجام می‌شود تا میکاپ عروس در عکس‌ها و فیلم هم به خوبی به نظر برسد. ممکن است شما میهمان یک جشن خاص باشید و یا اینکه برای زیباترین شب زندگی خود به دنبال یک میکاپ آرتیست میگردید. افراد در موقعیت های خاص دوست دارند که بین تمامی افراد حاضر در یک مجلس یا میهمانی بدرخشند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید باید با معیارهای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست تهران آشنا شوید.

رفع عدم تقارن ابروها با بوتاکس

این شخص اغلب از اینستاگرام خود استفاده می‌کند تا جزئیات کاملی از آرایش های جذابی را که او و کارمندانش برای افراد مشهور انجام می دهند ارائه دهد. یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش (Airbrush makeup) است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود.

دامنه فروشندگان ، که به آن مکا آرایشی و بهداشتی مکا (Meka Cosmetica) گفته می شود ، یک محصول با کارایی بالا است که توسط متخصصان  وسواسی  برای خلق زیبایی ساخته شده است. آرایش “آسان ، خنک و زیبا” همان چیزی است که Covergirl درباره آن صحبت دارد. این شعار مدتهاست بخشی از این برند  زیبایی است و همچنان به تعریف هدف خود در باره تولید محصولاتش می پردازد. در حالی که این محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد هستند ، اما از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و Covergirl را به یک شرکت آرایشی عالی  برای خرید  می کند.