دسته‌ها
اخبار

بهترین آرایش برای صورت گرد؛ کامل‌ترین راهنمای میکاپ صورت پر زیبابست

بهترین آرایش برای صورت گرد؛ کامل‌ترین راهنمای میکاپ صورت پر زیبابست

میکاپ یکی ازحوزه‌های پرطرفدار در کل جهان است که درآمد خوبی دارد. یک میکاپ آرتیست خوب باید دارای دانش و تخصص کافی باشد و بتواند تمامی وظایف خود را به نحواحسنت انجام دهد. هر خانمی در روز عروسی خود می‌خواهد که به بهترین نحو، توسط میکاپ‌کارش آرایش شود تا بتواند حرف اول را در زیبایی بزند. ولی با این حال افرادی نیز هستند که از میکاپ روز عروسی خود رضایت نداشته‌اند.

  • استفاده از برندهای خارجی برای گریم و میکاپ تخصصی عروس، یکی از ویژگی‌های بارز سالن زیبایی مونا یزدانی است که به کیفیت خدمات ارائه شده در این سالن اشاره دارد.
  • با محبوبیت روز افزون آرایش معدنی، گزینه ها و امکانات آن به اندازه انواع مدل های آرایش است.
  • از سری خدمات این سالن می توان به انواع میکاپ های لایت و حرفه ای،  گریم سه بعدی سازی صورت،  شینیون های به روز در مدل های متنوع و … اشاره نمود.

میکاپ کار حرفه ای همان آرایشگری ماهری است که با تمام زوایایی چهره های مختلف آشنایی کامل دارد. آکادمی و آموزشگاه تخصصی آرایشگری و زیبایی تهران Beauty, cosmetic… بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند. آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید. اگر به دنبال سالن های زیبایی خوب در شیراز برای ارائه خدمات دیگر هستید به لینک درج شده مراجعه کنید. اوج هنر یک میکاپ آرتیست حرفه ای در بکار بردن تمام هنرش در نقش آفرینی عروس است.

مداد چشم Eye Kohl مک

قبل از کانتور، پرایمر متناسب با پوست صورت و یک کرم پودر با رنگ متعادل و طبیعی را به عنوان زیر ساز آرایش استفاده کنید. حالا نوبت شروع یک کانتورینگ حرفه‌ای برای صورت پر و بدون زاویه است. وی با داشتن بیش از 7 سال سابقه کاری در انواع متدهای آرایشی و همچنین با داشتن رزومه درخشان آماده ارائه انواع دوره های آموزشی برای علاقه مندان است.

تفاوت میکاپ آرتیست با دیگر آرایشگرها در چیست؟

فروشگاه اینترنتی زیکوشاپ دارای تمامی تایید های ضروری از سازمان های مربوطه می باشد. لیست کاملی از به روزترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را در سایت زیبابست گردآوری کرده ایم. لوازم کانتورینگ صورت شامل پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و کانتور هستند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌ها و برندهای مختلف، از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خریداری کنید.

در سالن زیبایی چم با همکاری با میکاپ آرتیست‌های مختلف توانستیم پکیج‌های آرایش عروس گوناگون را ارائه کنیم. در این صورت شما با هر بودجه‌ای می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. میکاپ آرتیست‌هایی که در مراکز زیبایی تهران فعالیت می‌کنند، در دوره‌های پیشرفته آرایشگری شرکت کرده‌اند و با اخذ مدرک از برترین دوره‌های اروپا و خاورمیانه، جدیدترین تکنیک‌های جهانی میکاپ را به شما آموزش می‌دهند.