دسته‌ها
اخبار

دانلود رایگان 6 فیلم آموزش میکاپ جدید و بسیار زیبا هنر فردی

دانلود رایگان 6 فیلم آموزش میکاپ جدید و بسیار زیبا هنر فردی

میکاپ آرتیست ساناز باورساد نه تنها در تهران مورد توجه ویژه قرار گرفته بلکه انتخاب نمونه کارهای میکاپ او برای چاپ در چند مجله آمریکایی باعث شده در بسیاری از ژورنال های خارجی از کارهای او استفاده کنند. ساناز باورساد از هنر میکاپ فراتر رفته و با الهام از معماری و طبیعت ایران، استایل های متفاوتی را برای مجلات خارجی آماده کرده و مورد استقبال میکاپ آرتیست های خارجی قرار گرفته. پیشنهاد می کنم برای دیدن میکاپ های خاص و ژورنالی ایشان یک سر به صفحه خودشان بیاندازید. میکاپ آرتیست خانم سارا حسینی از میکاپ آرتیست های معروف در منطقه  ولنجک، مرزداران و سعادت آباد هستند . خانم سارا حسینی از نظر رتبه بندی پر عروس ترین میکاپ آرتیست های تهران  در صدر رتبه بندی بالا هستند.

  • علاوه بر این، باید با رنگ چشم و موهای شما همخوانی داشته باشد.
  • میکاپ هنری نوعی میکاپ است که با استفاده از رنگ‌ها و الگوها، برجستگی‌های خاصی را در صورت ایجاد می‌کند.
  • در آرایش با سبک عربی از لوازم آرایشی چرب و غلیظ استفاده می شود.

در افکت، با دنیایی از رنگ ها و سبک های بدون محدودیت مواجه هستیم که خلاقیت در آن حرف اول را می زند. در واقع، میکاپ آرتیست می تواند با حفظ سبک آرایشی مورد نظر خود، دست به خلق هر گونه افکت یا مدلی در آرایش بزند. علاوه بر این، برای لاغرتر نشان دادن صورت با میکاپ، می‌توانید از رژ گونه کمتر استفاده کنید یا رنگی روشن‌تر را انتخاب کنید. همچنین، با استفاده از کانسیلر، سایه‌دهی و هایلایتر می‌توانید حجم صورت را کنترل کنید و انتخاب نقطه‌های دلخواه برای برجسته کردن و یا به سایه‌اندازی کردن قسمت‌های مختلف صورت کمک کنید.

میکاپ آرتیست های معروف اینستاگرام

میکاپ هم مثل سایر هنر ها و فرهنگ ها در هر منطقه ای متفاوت از منطقه ی دیگر است. شما به عنوان یک بانوی شرقی می توانید سبکی غیر از شرقی را برای صورت خود برگزینید. هم چنین استفاده از رنگ های مسی، طلایی، بژ در آرایش های مصری مرسوم هستند. علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

۴. گام چهارم: نحوه‌ی زیرسازی (کرم پودر) را تعیین کنید

راه درست برای انتحاب رنگ کرم‌پودر آن است که کمی از آن را با نوک انگشت بردارید و روی فک یا گردن‌تان بمالید. اگر وقتی خوب جذب شد نتوانستید آن را ببینید، یعنی رنگ مناسب صورت شما است. همیشه محصول را به خوبی روی صورت‌ گردن و بخش‌هایی از سینه که بیرون می‌ماند بمالید تا رنگ‌ها با هم سازگار و منطبق شوند. اگر دست‌هایی تیره رنگ دارید، می‌توانید کمی از آن را روی دست‌های‌تان نیز بمالید. – برای ترکیب کردن و زدودن اضافات محصول و یکدست کردن آن بر روی ابروها جهت داشتن ظاهری طبیعی از قلم موی میکاپ استفاده کنید. – با استفاده از خط چشم، خط پلک بالایی و گوشه‌های بیرونی مژه‌های پایین را خط بکشید.

ست 3 تایی رژ لب مات مینی سایز بیولیس مدل 230 و 242

در این نوع آرایش می‌توان از رنگ‌های جریانی و تاریک‌تر استفاده کرد. از آنجایی که این هنر با خلاقیت توام است، سبک ها و مدل های زیادی از میکاپ عروس را می توان در جهان و حتی در کشورمان ایران مشاهده کرد. معمولا با توجه به علاقه شخصی عروس و با توجه به چهره و میمیک صورت او، یکی از سبک های آرایش انتخاب شده و در شب عروس، روی صورت و چهره او پیاده سازی می گردد.