دسته‌ها
اخبار

بهترین میکاپ آرتیست و آرایشگر عروس کیست؟ انتخاب آرایشگاه مراسم

بهترین میکاپ آرتیست و آرایشگر عروس کیست؟ انتخاب آرایشگاه مراسم

این مرکز زیبایی سعادت آباد، در زمینه آموزش کاشت و خدمات ابرو و مژه، دوره های آموزشی نیز برگزار می کند و علاقه مندان به یادگیری این مهارت برای ورود موفق به بازار کار می توانند، از دوره های آموزشی این سالن بهره ببرند. باید اشاره کرد که امکان استفاده از اینترنت رایگان در این مرکز وجود داشته و کلیه ضوابط بهداشتی به عالی ترین شکل رعایت می گردد. به همین دلیل بدون نگرانی می توانید امور زیبایی خود را به این سالن تخصصی زیبایی سعادت اباد بسپارید. در ادامه آدرس این آرایشگاه سعادت آباد بلوار دریا را مشاهده می کنید. در نهایت با مشاوره آرایشگر حرفه ای می توانند انتخاب مناسبی از میان مدل های میکاپ اروپایی داشته باشند و شبی زیبا و خاطره انگیز را سپری کنند. سالن زیبایی نسیم عقیلی، یکی از مجهزترین سالن های زیبایی است که آرایش عروس در آن به ویژه آرایش اروپایی، بسیار حرفه و تخصصی انجام می شود.

  • این برند خلق شده .توسط آرماند پتیتان در سال 1935 ، بیش از 80 سال است که ظرافت فرانسوی را در سراسر دنیا ارائه می دهد.
  • سالن های زیبایی ارزان قیمت تر در سعادت آباد را می توان هیرا، رزگل و نگین معرفی کرد که در عین ارائه خدمات با کیفیت، قیمت های ارزان تری را به نسبت دیگر مراکز زیبایی در محدوده سعادت آباد عرضه می کنند.
  • یکی دیگه از موضوعات مهمی که لازمه به عنوان یک میکاپ آرتیست یاد بگیرید، ایجاد تناسب بین مدل میکاپ و مدل موها و شینیون هست تا نتیجه نهایی کار فوق العاده خیره کننده و جذاب بشه.
  • در این قسمت به معرفی بهترین و پرفروش ترین انواع برند و لوازم مورد نیاز عروس را به طور مختصر می پردازیم.

یک میکاپ کار واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. یک میکاپ آرتیست خوب، باید مهارت های مختلفی را فرا گرفته و بداند. او رازهای جوانی و شادابی پوست را بلد است، از نحوه ی مراقبت های پوست صورت و بدن اطلاع دارد. در آخرین مورد، قصد داریم که بانو مریم رهنما را به عنوان یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران معرفی نماییم که سالن ایشان در منطقه پاسداران تهران قرار دارد.

سالن زیبایی جیران واقع در شاهین شهر اصفهان در رتبه 15 گریم ایران و 3 اصفهان

او یک میکاپ آرتیست و یک مدل معروف و مشهور ایرانی است که در حال حاضر در دبی ساکن می‌باشد. خیلی‌ها شباهت الناز را به خواننده معروف آریانا در واشنگتن می دهند. تحصیلات الناز گلرخ در زمینه طراحی و کارشناسی گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران می‌باشد؛ اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن فعالیت خود را در زمینه آرایش و زیبایی شروع کرد.

رژ لب جامد این لی مدل spicy girl شماره 460

استفاده از کرم های روشت تر از پوست با ۲ درجه روشن کنندگی بیشتر می تواند یکی از ترفندهای آرایشی برای صورت های کشیده باشد. دقت داشته باشد افرادی که پوستی سبزه دارند، نباید زیاد از حد صورتشان روشن گردد. جالب است بدانید رشته دانشگاهی مریم رئوف کارشناسی الکترونیک بوده و به مدت ۱۸ سال مدیر تولید یکی از شرکت های تولیدی بوده است.

در این صورت بهتر است در انتخاب 3 عامل مهم دقیق باشید؛ خود سالن زیبایی یا عروس سرا، میکاپ آرتیست و شینیون کار عروس. گاهی برخی آرایشگاه‌ها، خیلی مشهور‌اند اما آرایشگرانی که در سالن آنها کار می‌کنند؛ چندان کار تمیزی ندارند. آرایشگر باید بتواند؛ شینیون و میکاپ را در زمان مناسبی تمام کند؛ طوری کار میکاپ و شینیون را فیکس کند که ساعت تمیز بمانند.