دسته‌ها
اخبار

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

تاکید کردن بر ابروها بلافاصله به چهره‌ی شما ساختاری خوب و منسجم می‌بخشد. اگر ذاتا پوستی تیره دارید، و ابروهایی که به اندازه‌ی کافی مشخص هستند، پس بهتر است از این مرحله صرفنظر کنید. اما اگر ابروهای‌تان کم پشت و نازک است، می‌توانید از مداد ابرو یا پماد ابرو برای پر کردن آن‌ها استفاده کنید.

  • معمولاً برای انجام یک میکاپ حرفه ای لازم است تا به سالن های زیبایی مراجعه کنید.
  • در مدل میکاپ هندی از فون های آرایشی تیره و متمایل به قرمز برای زیرسازی پوست استفاده میکنند.
  • داشتن موهایی صاف و لخت و ابریشمی می تواند به طور چشمگیری باعث افزایش جذابیت ظاهری افراد شود.
  • در ادامه می توانید تعدادی از تصاویر و نمونه کارهای مربوط به میکاپ و شینیون عروس اروپایی را مشاهده کنید.
  • میکاپ بر خلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می کند، این کار را تنها با رنگ ها انجام می دهد.

رفع قرمزی را با استفاده از برس کانسیلر انجام دهید تا دقیقاً در جایی که نیاز است صاف شود و یک پایه بی عیب و نقص ایجاد کنید. حتما برای انجام کارهای خود یک آرایشگاه زنانه خوب و معتبر را انتخاب کنید. از دیگر مدل میکاپ و شینیون عروس جدید، باید به استفاده از رنگ های خاص در میکاپ اشاره کرد. در سبک های جدید میکاپ عروس می توان از رژ لب های متفاوت با رنگ های بنفش، سرخابی، زرشکی تیره و … بهره گرفت و به این ترتیب از مدل های کلاسیک و اروپایی فاصله گرفت. در این تصویر یکی از رنگ های خاصی که در میکاپ روز عروسی استفاده شده است را مشاهده می کنید. در این مرحله با توجه به رنگ پوستتان کرم پودر اصلی و دلخواهتان را باید انتخاب نمایید.

معنای سبک یا استایل در میکاپ چیست؟

مژه مصنوعی مناسب برای این سبک آرایش، مژه های ریسه ای کم پشت با گوشه های بلند است. برای رژلب از رنگ های شاد به کار برده شده و ناحیه گونه ها به طور نامحسوسی رژگونه زده می شوند. بعد از این مرحله با استفاده از یک خط چشم ضخیم به سمت قسمت پایانی ابرو و به سمت بالا خط چشمی تمیز بکشید. در گوشه داخلی بهتر است از سایه نقره‌ای استفاده کنید تا چشم شما کشیده‌تر به نظر برسد. از مژه مصنوعی هم می‌توانید کمک بگیرید و ریمل بزنید تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. رژ لب صورتی و کالباسی به کار ببرید تا چهره‌ای زیبا و شاداب در روز عروسی خود داشته باشید.

رزرو خدمات میکاپ در منزل

اما مراحلی مانند کانتورینگ صورت – طراحی ابرو – ترکیب مناسب سایه چشم و مژه مصنوعی با مدل مناسب یکسان است. برای شهرستانی های عزیز که در نظر دارند در تهران مقیم شوند و دوره ها را بگذرانند، آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، امکان فراهم آوردن خوابگاه برای هنرجویان را دارد. قبل از آن که به صورت مستقل مشغول به کار شوید حتماً در کنار یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای مدتی فعالیت داشته باشید. کار کردن در کنار یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای نه تنها باعث تمرین بیشتر می‌شود، بلکه به شما در تکمیل کیت آرایشی‌تان بسیار کمک می‌کند.

سبک و استایل در میکاپ یعنی چه؟

ایشان فارق التحصیل رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی هستند. تحصیلات و مهارت های خود در زمینه آرایش و زیبایی و پوست را در کشور فرانسه تکمیل کردند و در سال 1393 به عنوان کارافرین برتر تهران انتخاب شده و در سال 2005 موفق به اخذ مدرک استادی بین المللی در رشته زیبایی شد. یکی از بهترین سبک هایی که امروزه طرفداران زیادی به ویژه در بین خانم های جوان دارد، سبک میکاپ هالیوودی است. در این سبک، تمرکز میکاپ آرتیست روی متعادل سازی چهره فرد است. به صورتی که بیننده نیز با دیدن این سبک تصور می کند که هیچ آرایشی روی چهره فرد نیست.