دسته‌ها
اخبار

معرفی میکاپ آرتیست های معروف اینستاگرام + بهترین آرایشگرها

معرفی میکاپ آرتیست های معروف اینستاگرام + بهترین آرایشگرها

جا دادن پودر فشرده درون کیف دستی‌تان کار راحتی است، و فقط چند ضربه‌ی قلم مو در طول روز می‌تواند به حفظ درخشندگی پوست‌تان کمک کند. وکس اگر در سالن های زیبایی و به درستی انجام نشود ممکن است به پوست شما آسیب بزند. اغلب افراد زمانی که صحبت از میکاپ می کنند به یاد آرایش صورت و میکاپ صورت می افتند در حالی که میکاپ و آرایش شامل موارد گوناگون دیگری نیز هست. باید تکنیک های گوناگونی را یاد بگیریم تا بتوانیم در نهایت به صورت حرفه ای این تکنیک ها و مهارت هارا پیاده سازی کنیم.

  • برای این کار می‌توانید از کرم پودر خود به عنوان کانسیلر برای مشکل سیاهی دور چشم خود استفاده کنید تا از ظاهر خشن و خشک اطراف چشم خود جلوگیری به عمل آورید.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • خلاصه بگم اگر گریم و میکاپ عروس را به درستی یاد بگیرید، درآمد فوق العاده ای خواهید داشت.
  • از طرفی، سورمه یا مداد دور چشم در مصر به عنوان یک بیانیه زیبایی و همچنین محافظت در برابر ارواح شیطانی و بهبود بینایی، رواج یافت.
  • آرایش بدن کاملاً شبیه به کانسیلر، فونداسیون و آرایش‌های دیگری است که می‌خواهید روی صورت خود استفاده کنید.

در این پست حدود 6 درس رایگان و کاربردی آموزش میکاپ (جدید و زیبا) را برای دانلود شما قرار داده ایم تا بصورت تصویری با روش های جدید میکاپ صورت، مو، لب و ابرو آشنا شوید. آگاهی از تکنیک های روز دنیا، استفاده از تکنولوژی های جدید، به کار گیری سبک های نوین جهانی، آشنایی با منابع روز جهان، اغم از مجله، فیلم، فشن شو و…. می تواند محل مناسبی برای کسب جدید ترین اطلاعات در زمینه ی کاری یک میکاپ آرتیست موفق باشد. یکی دیگر از میکاپ های ایرانی به همراه شینیون باز را در این تصویر مشاهده می کنید که با آرایش غلیظ چشم همراه شده است.

ترند آرایش “من سردم است” TikTok شما را شبیه یک فرشته برفی می کند

مقالات جامع ما تحت عنوان همه چیز درباره آرایش می‌تواند برای شما کاربردی باشد. اساتید ما در کلاس ها نسبت به معرفی تجهیزات مورد نیاز شما، شناخت برندها، نکات قوت و ضعف آنها اقدام می کنند و بقیه موارد به اختیار خودتان است. و یک خبر ویژه اینکه با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر  شما می توانید شهریه دوره را در سه قسط پرداخت کنید. با استفاده از سایه قهوه ای متوسط تمام پشت پلک را به این رنگ در آورید.

سبک و استایل در میکاپ یعنی چه؟

احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند. تمامی نشانه های این رنگ ها را در مطلب روانشناسی رنگ ها بخوانید. همه مردم، آرایش های دراماتیک، جسورانه و پر جنب و جوش را بخصوص برای حالت عادی و روزمرگی دوست ندارند. سبک آرایش نچرال یا طبیعی (Natural Minimal Makeup)، با استفاده از رنگ های ظریف برای برجسته کردن ویژگی ها، رنگی یکنواخت به صورت میبخشد. کانتورینگ صورت یکی از مراحل آرایش است که به واسطه آن و با خطای دیدی که ایجاد می کند، می تواند نواقص صورت را بپوشاند. روش این نوع آرایش برای فرم های مختلف صورت متفاوت است و برای اینکه بتوانید یک کانتورینگ حرفه ای انجام دهید، باید تکنیک های مربوط به آن را بلد باشید.

در ابتدای این دوره شما را با فرم های مختلف صورت و رنگ های مختلف پوست آشنا می کنیم تا در زمان میکاپ عروس خیلی بهتر بتوانید، نوع آرایش و رنگ های مورد نیاز برای میکاپ عروس را تشخیص دهید. دوره آموزش میکاپ و گریم عروس یکی از مهم ترین و تخصصی ترین دوره های دنیای تحول که با هدف پرورش متخصص میکاپ عروس برنامه ریزی و شروع شده. یک آرایشگر زمانی حرفه ای تلقی میشه که از پس آرایش و میکاپ عروس بربیاد.