دسته‌ها
اخبار

زیباترین مدل های آرایش پوست سبزه با نکات کاربردی و مهم خدمات آرایش در منزل

زیباترین مدل های آرایش پوست سبزه با نکات کاربردی و مهم خدمات آرایش در منزل

امیدواریم از این مطلب اسنپ مارکت استفاده کافی را برده باشید. با استفاده از یک هایلایتر پودری، استخوان ابرو، گوشه‌های داخلی چشم و مرکز پلک‌هایتان را هایلایت کنید. با استفاده از این ترفند چشمان شما جلوه‌‌ بیشتری پیدا می‌کنند و درشت‌تر دیده می‌شوند.

  • مداد سفید را روی خط پایین و خط بالای چشم بکشید و از درشت‌تر شدن چشمانتان لذت ببرید.
  • روی چین پشت چشم را سایه بزنید و آن را به سمت بیرون محو کنید.
  • به همین دلیل قبل از هر نوع اقدامی برای آرایش صورت خود ابتدا ببینید چه مدلی برای رنگ پوست شما مناسب بوده و سپس اقدام به آرایش نمایید و از ظاهر جذاب و دلفریب خود لذت ببرید.

در این مطلب می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا آرایش مناسب با رنگ پوست خود را بیابید. یک سالن زیبایی خوب، باید از مواد اولیه باکیفیت برای انواع خدمات خود استفاده کند. استفاده از مواد اولیه نامرغوب برای آرایش، انجام خدمات ناخن، انجام رنگ و خدمات مو و … می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست، مو و ناخن‌ها وارد کرده که ممکن است اثر آن تا سال‌ها برجا بماند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت با قیمت کمی بالاتر، بهتر از آسیب زدن به پوست، مو و ناخن مشتریان است.

ویدیوی معرفی سالن زیبایی در تهران

این روزها، با تولید محصولاتی مثل میسلار واتر و دستمال مرطوب پاک کننده آرایش ، برای پاک کردن صورت نیازی به شستشوی مدام با آب نیست. بیشتر زنان سبزه چشمانی قهوه ای و فندقی دارند در نتیجه سایه چشم بنفش و نقره ای و طلایی بی نهایت به این افراد می آید و زیبایی آن ها را طبیعی نشان می دهد. همچنین می توانید از رژگونه های نارنجی متمایل به هلویی یا قرمز متمایل به گیلاسی استفاده کنید. افرادی که پوست سبزه دارند بهتر است در آرایش صورت خود از رژ لب های مات استفاده نکنند. اما اگر به استفاده از این مدل رژ لب ها اصرار دارند، بهتر است از رنگی مشابه رنگ پوست خود مثلا رژ لبی با تناژ قهوه ای و یا رژ لب نارنجی استفاده کنند.

محلول پاک کننده میسلار درمالیفت

استفاده از دستمال مرطوب روشی عالی و کارآمد برای پاک کردن صورت است. به ویژه به این دلیل که نرم و لطیف است و لایه ی چسبنده ای از خود روی پوستتان باقی نمی‌گذارد. متخصصان پوست می گویند بهترین روش پاک کردن صورت، شستشوی دو مرحله ای (double cleansing) آن است. در این روش هم از آرایش پاک کن استفاده می‌شود، هم پاک کننده. اگر دوست ندارید از مژه مصنوعی استفاده کنید، برای تیره و بلندتر کردن مژه ها از ریمل‌های تیره و مخملی استفاده کنید تا حالت ابریشمی به مژه‌هایتان بدهید و چشم‌هایتان کشیده‌تر دیده شوند.

بالم روغنی پاک کننده آرایش اینکی لست

در مجموع، آرایش سبک و لایت، به شما کمک می‌کند تا سادگی و شیکی خاصی داشته باشید. محصولات آرایشی چشم مثل ریمل‌های ضدآب، خط چشم و سایه‌های چشم معمولا به ‌ختی پاک می‌شوند. برای پاک کردن آن‌ها می‌توانید از میسلار واتر یا بالم‌های تمیزکننده استفاده کنید. میسلار واتر یا بالم روی مقداری پنبه یا پارچه‌ی تمیز بگذارید و به ارامی آرایش چشم را پاک کنید. در دسته آرایش دائم و نیمه دائم می توان به لیفت ابرو در آرایشگاه هم اشاره کرد که روشی موقتی اما جذاب برای فرم دهی به ابروها و رفع افتادگی آنهاست. این روش در سالن های زیبایی و توسط افراد ماهر صورت می گیرد و می تواند در زیبایی چهره شما تاثیر زیادی داشته باشد، بدون اینکه نیاز به استفاده از مواد آرایشی در طول مدت ماندگاری آن داشته باشید.