دسته‌ها
اخبار

چگونه میکاپ آرتیست عروس و آرایشگر حرفه ای شویم؟

چگونه میکاپ آرتیست عروس و آرایشگر حرفه ای شویم؟

در کشور فرانسه دوره های گریم و میکاپ را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سال 94 آرایشگاه عروس تخصصی افتتاح کردند. ایشان در دو سال بعد کلینیک فوق تخصصی پوست و زیبایی راه اندازی کردند و در سال 98 آکادمی خود را افتتاح نمودند. سبک آرایش و گریم خانم رئوف با متد اروپایی و استفاده از برند مرغوب لورآل فرانسه می باشد. در سبک میکاپ اروپایی عروس، تلاش می شود تا جای ممکن، با استفاده از رنگ های ملیح، چهره شما زیباتر به نظر برسد. شاید تا چند دهه پیش، اگر خانمی برای روز عروس، از میکاپ سبک اروپایی استفاده می کرد، با انتقادهای زیادی از طرف دیگران مواجه می شد. اما امروزه میکاپ و شینیون عروس اروپایی، به یکی از محبوب ترین ها در بین دختران جوان ایرانی تبدیل شده است.

  • خوشبختانه او برای ما آموزش های ویدئویی را در اینستاگرام خود به اشتراک میگذارد و به همه ما این فرصت را می دهد تا از تکنیک های آرایشی او الگوبرداری کنیم.
  • در مدرسه آرایشگری شیما وفایی شما بهترین آموزش های زیبایی و آرایشگری رو دریافت خواهید کرد.
  • وسایل این دوره نیز شامل مواد آرایشی و ابزارهای آرایش می باشند.
  • خدمات میکاپ یا آرایش حرفه ای یکی از مهم ترین خدمات در صنعت زیبایی است که افرادی که به بهبود ظاهر خود علاقه دارند، در بهترین سالن زیبایی در مرزداران از آن بهره می‌برند.
  • یعنی به طور مثال در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده کنید که با حال و هوای این فصل هماهنگی داشته باشند 

    فصل بهار چه چیزی را در ذهن شما تداعی می‌کند؟ شکوفه‌های خوشرنگ؟ میوه‌های خوشمزه؟ گل‌های زیبا؟…

ویولت به عنوان آرایشگری تخصصی در زمینه ایجاد ظاهری جذاب همراه با آرایشی طبیعی شناخته می شود. به خدمات آرایش و میکاپ نیاز دارید ولی زمان کافی یا امکان رفتن به سالن زیبایی را ندارید . پس احتمالا دارید به این فکر می کنید که کاش میشد میکاپ کار را به منزل آورد. می‌توانید با یک تماس تلفنی، نمونه‌کارهای آرایشگر و میکاپ‌کار را ببینید و خدمت مدنظرتان را برای روز و ساعت دل‌خواه رزرو کنید. در حال حاضر، خدمات هماناز برای شهرهای تهران، کرج و کرمان به شما بانوان محترم ارائه می‌شود. برای رزرو نوبت تلفنی کافی است روی دکمه «رزرو نوبت» کلیک کنید و به‌صورت تلفنی نوبت خود را برای دریافت خدمات میکاپ در منزل بگیرید.

دوره مبانی و جامع تخصصی میکاپ

نوعی میکاپ عربی است که در آن از فون‌های سنگین آرایشی با توانایی پوشانندگی زیاد استفاده می‌شود. رنگ سایه چشم‌ها نیز در میکاپ لبنانی به رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، تیره و قهوه‌ای است. مدل سایه گربه‌ای، خط چشم ضخیم و تیره و مژه مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این سبک است. مدل یا افکت در میکاپ به معنای ساده یعنی بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت. در چنین بازه ای با دنیایی بدون محدودیت رو برو هستیم که خلاقیت در آن حرف اول را زده و میکاپ آرتیست می تواند با حفظ سبک یا استایل آرایش، دست به خلق هرگونه افکت یا مدلی در آرایش صورت بزند.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو کجاست؟

برای پوشش سبک و ناحیه‌ی گسترده‌ای از صورت‌تان مثلا زیر چشم‌ها، از یک کانسیلر مایع استفاده کنید. برای پوشش بیشتر و در ناحیه‌های کوچکتر کانسیلرهای غلیظ یا فشرده استفاده کنید. وکس راحتترین و موثر ترین راه ها برای از بین بردن موهای صورت می باشد. البته این که تعداد هنرجویان کمتر باشد یعنی شما زمان بیشتری برای یادگیری و ارتباط با مدرس جهت رفع ایرادات خود دارید.

ماسک احیاء موی داخل حمام پرنسلی

• حدود 30 دقیقه قبل از شروع آرایش، یک کرم مغذی اطراف دور چشم بمالید. با نوک انگشتان خود این کار را انجام دهید تا گردش خون را تقویت کند، سپس اجازه دهید به طور کامل جذب شود، خطوط ریز را صاف و حجیم کند تا آرایش در آنها ته نشین نشود. اگر، در هنگام انجام آرایش چشم دچار خطا شدید، برای حفظ سلامت چشم و پوست خود می توانید به مقاله نحوه صحیح پاک کردن آرایش چشم! جذابیت این کار در این است که هر روز شیوه های جدیدی را اتخاذ کنید.