دسته‌ها
اخبار

بهترین پاک کننده آرایش صورتآرایش پاک کن +10 مدل پرفروش و ارزان

بهترین پاک کننده آرایش صورتآرایش پاک کن +10 مدل پرفروش و ارزان

این اپلیکیشن فیلتر عکس متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد که با آن می‌توانید عکس‌های سلفی زیبایی در اختیار داشته باشید. در واقع YouCam Makeup را می‌توانیم برنامه عکس گرفتن هم نام ببریم. این اپلیکیشن به واسطه ابزار مختلفی که دارد به عنوان یک ویرایشگر عکس عالی هم شناخته می‌شود.

  • اگر می خواهید آرایش پوست سبزه شما براق و روشن به نظر برسد می توانید از هایلایتر استفاده کنید.
  • اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.
  • میسلار واتر در واقع آبی است که با مواد مختلف غنی شده است؛ مثلا ماده‌ای برای رطوبت‌رسانی به پوست دارد که می‌تواند گلیسیرین باشد.
  • یکی از مهمترین دغدغه های هایلند بیوتی، ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و پس از آن، به مشتریان میباشد از این رو تهیه و ارائه کالای اصل و دارای تأیید وزارت بهداشت جزوی از الزامات هایلند بیوتی است.
  • برای خرید لوازم آرایشی اورجینال همین حالا به اسنپ مارکت سر بزنید تا محصولات آرایشی خود را به‌صورت اینترنتی و با بیشترین تخفیف خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

2-با یک مداد چشم سیاه، خط تلاقی پلک پایینی و بالایی را پرکنید. 1-از یک پرایمراستفاده کنید و پلک خود را با یک سایه کمرنگ پوشش دهید. به این ترتیب آرایش خود را برای مدت طولانی تری حفظ خواهید کرد.

زیباترین مدل های آرایش پوست سبزه

اگر لب‌ها خشک بودند از بالم لب برای نرم‌کنندگی و رطوبت‌رسانی به لب­ها استفاده کنید. هیچوقت از دختری که بال های خط چشمش برابر هستن نپرس که چرا دیر اومدی. زیبایی باید از قلب و روح شروع شود وگرنه آرایش بی فایده است.

روغن آرایش پاک کن باله آ

مداد چشم های قرمز تیره و قهوه ای نیز می توانند زیبا به نظر برسند. همچنین می توانید رنگ های طلایی روشن، آبی روشن و یا رنگ های هلویی را امتحان کنید. به همین دلیل از ماژیک ابرویی استفاده کنید که با رنگ طبیعی موهای ابرو و سر شما سازگار باشد. اگر مایل نیستید که رنگ طبیعی ابروهایتان دستخوش تغییر شود، می توانید از گزینه های دیگر از وسایل ارایش ابرو استفاده نمایید. آرایش ابرو با مداد (Eyebrow Pencil)  یکی از محبوب‌ترین و قدیمی ترین روش‌هایی است که هم چنان مورد استفاده قرار می گیرد. مداد ابرو به عنوان یک وسیله ساده و آسان در آرایش ابرو استفاده می‌شود و می‌تواند به شما کمک کند تا ابروهای خود را با رنگ و شکل دلخواه خود پر کنید و آن‌ها را تعریف کنید.

هنگام زدن سایه چشم توجه داشته باشید سایه تیره، چشم را کوچک‌تر و سایه روشن، چشم را درشت‌تر نشان می‌دهد. رنگ تیره را روی گوشه خارجی بکشید تا به نگاه‌تان عمق بدهید. یک روش دیگر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده از خط چشم سفید است. برای اینکه داخل چشم‌تان روشن‌تر شود می‌توانید در قسمت گوشه پلک‌تان هم از این مداد استفاده کنید. برای آرایش چشم ریز ، ابتدا کل پلک بالا را با استفاده از سایه ای روشن پوشش دهید.