دسته‌ها
اخبار

آموزش میکاپ و گریم به صورت تخصصی با مدرک بین المللی گاتامد

آموزش میکاپ و گریم به صورت تخصصی با مدرک بین المللی گاتامد

معمولا در این سبک، رژگونه به طور نامحسوس استفاده شده و بیشترین تاکید روی رژلب و آرایش چشم قرار دارد. پس از آنکه شما دوره آموزش گریم و میکاپ را پشت سر گذاشتید، به مهارتی می‌رسید که می‌توانید با استفاده از آن مهارت، صورت مشتری را به بهترین شکل و با توجه به تکنیک‌های به‌روز، گریم و میکاپ کنید. در حقیقت شما پس از اتمام دوره، با استفاده از مهارت خود می‌توانید کسب‌وکار پر درآمدی داشته باشید. این دوره‌ها برای افرادی که از گذشته مشغول به کار در این حوزه بوده‌اند نیز مناسب است، زیرا می‌توانند مهارت و اطلاعات خود را به‌روز کنند.

  • رنگ چشم منحصر به فرد خود را برجسته کنید و به پلک خود سایه های ملایم و کم رنگی بدهید.
  • قبل از میکاپ اعمال می شود و بیشتر منافذ پوست را کاهش می دهد.
  • در این مقاله انواع خدمات میکاپ صورت را بیان کردیم تا با نحوه صحیح انجام هر یک آشنا شوید.
  • چند نکته وجود دارد که باید قبل از اینکه آرایش سبکی داشته باشید، به خاطر بسپارید.
  • در میکاپ عروس از مواد مانگار و با کیفیت تر استفاده می شود تا در طول یک روز طولانی ماندگاری داشته باشد و عروس که قرار است زیباترین فرد عروسی باشد، در بهترین شب زندگی خود بدرخشد.

این سبک آرایشی معمولا بسیار سنگین، چرب و شلوغ بوده و تغییرات شدید صورت در آن به نحوی چشمگیر و قابل توجه در قیاس با سبک های دیگر به چشم میخورد. از طرفی استفاده از رنگ هایی سنگین و براق در هر دو ناحیه چشم ها و لب ها در آن مجاز می باشد. علاوه بر آن در میکاپ به سبک عربی به برجسته سازی گونه ها و لب ها اهمیت بسیار داده و از فون های تیره جهت ایجاد سایه و روشن های شدید استفاده می شود. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند. مدل آرایش اسموکی، همه چیز درباره زنان امروزی است بدون اینکه خیلی مدرن باشد.

مرحله5. استفاده از پودر فونداسیون

بله تمامی سبکهای برزیلی، هالیوودی، لایت، شاین، مصری، خلیجی، عربی و …. بله صد در صد آموزش ها بسیار قوی و جدید می باشد که به راحتی هنرجو بعد از آموزش وارد بازار کار می شود. خوش برخورد، دوستانه و صمیمی بودن حتی در روزهایی که حال چندان خوبی ندارید، شما را بیش از حد حرفه‌ای نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید در شغل خود حرفه‌ای عمل کنید، هرگز لبخند زدن و با روی خوش با مخاطبانتان صحبت کردن را فراموش نکنید. به همین دلیل گریم افراد باید در برابر عرق، گرما و نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم باشد. میکاپ هنری نوعی میکاپ است که با استفاده از رنگ‌ها و الگوها، برجستگی‌های خاصی را در صورت ایجاد می‌کند.

مورد از جدیدترین انواع مدل آرایش و میکاپ (Makeup) در دنیا

اگر می‌خواهید پیشانی را برجسته‌کنید باید بین دو ابرو را تا قسمت وسط پیشانی روشن و هایلایت نمایید. مثلاً برای صورتهای کشیده بهتر است نقاط بلند و کشیده را کمی پودر رژگونه زد. اگر قسمت پایین و فک بلندی دارید آن قسمت را با پودر کمتر جلوه دهید. اگر آرایشی روی پوست صورتتان هست، ابتدا آن را با میسلار پاک‌کرده و سپس سعی‌کنید صورتتان را با شوینده‌های مخصوص صورت، انواع ژلهای موجود بشویید. می‌توانید پس از آن از شیر پاک‌کن یا تونر مخصوص پوستتان را استفاده‌کنید.

قدم به قدم با بهترین روتین شبانه ساده برای پوست

صاف کردن مو می تواند در خانه به وسیله اتوی مو و یا با استفاده از مواد شیمیایی و کراتینه در آرایشگاه ها انجام شود. در هر دوی این روش ها موهای شما ظاهر زیبا و صافی پیدا می کند، اما به طور قطع دچار آسیب هایی نیز می شود. صاف کردن موها با هر روشی می تواند عوارض متعددی از جمله خشکی و شکنندگی تا ریزش و مشکلات دائمی را به همراه داشته باشد. بنابراین قبل از اینکه به سراغ روش های صافی مو بروید، بهتر است ابتدا با عوارض و معایب آن به خوبی آشنا شوید. در این مقاله مهم ترین عوارض ناشی از روش های صاف کردن مو را بررسی می کنیم.