دسته‌ها
اخبار

ویدئو بحث‌برانگیز از آموزش میکاپ دانش‌آموزی!

ویدئو بحث‌برانگیز از آموزش میکاپ دانش‌آموزی!

با استفاده از خط چشم به آرامی در قسمت بالای پلک را خط ظریف و زیبایی بکشید. در قسمت های زیر پلک پایین با مداد سیاه و نرم خطی نازک و ظریف بکشید. در ضمن شما بر حسب سلیقه خودتان می توانید قبل یا بعد از مژه مصنوعی خط چشم بزنید. حتما بعد از اتصال مژه مصنوعی و خشک شدن چسب آن از خط چشم استفاده نمایید. گونه‌های ما دارای موهای بسیار ریز (معمولاً بی‌رنگ) است که پوست را پوشانده‌اند.

  • برای این کار بهتر است که اول از همه پرایمر روی صورت خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که آرایش یکنواخت و یک دستی خواهید داشت که ماندگاری بالایی نیز دارد.
  • بعضی از افراد موهای ریز تیره‌تر دارند و از بین ‌بردن آن تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.
  • تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس‌های میکاپ بستگی به نوع کلاس دارد؛ اما در برخی از کلاس‌ها تعداد شرکت‌کنندگان بین ۱ تا ۸ نفر است.
  • این نوع میکاپ باید در برابر چشم دوربین بسیار ماندگار و طبیعی باشد.

ترکیب رنگی ملایمی که در همه بخش های چهره دیده می شود و همخوانی آنها با رنگ موها، زیبایی خاصی را در این میکاپ و شینیون ایجاد کرده است. آرایش صورت ملایم و جذاب برای عروسی باعث می شود که زیباتر از آنچه هستید به نظر رسیده و حالت مصنوعی به شما نمی دهد. میکاپ آرتیست ستاره سیلاخوری

میکاپ آرتیست ستاره سیلاخوری در شهر بابل مشغول به فعالیت هستند و تمامی سبک‌های میکاپ را انجام می‌دهند. ستاره سیلاخوری میکاپ تخصصی عروس را به سبک‌های اروپایی و لایت انجام می‌دهند.

نکات و ویژگی‌های بهترین سبک میکاپ و گریم عروس

کاربرد رنگهای شبیه به پوست و روشن از ویژگی های مـیکاپ اروپایی است. امروز میکاپ بعنوان بخشی از زندگی روزانه زنان در جامعه اروپایی و دنیا تلقی می شود . اما این زمان برای زنان اروپایی به نسبت سایر مکانهای دنیا کم می باشد. مـیکاپ اروپایی 2019 چیزی شبیه میکاپ لایتهای سبک و روشن است که همراه خود سادگی و زیبایی را به ارمغان خواهد اورد.

سبک هالیوودی در میکاپ صورت

در هر دو نوع آرایش طرح آرایش با سبک ساده انجام می‌شود و حداکثر از ترکیب سه رنگ که می‌توانند مکمل باشند، کمک گرفته می‌شود. در این نوع آرایش تنها زیبایی‌های صورت‌تان را زیباتر نشان می‌دهید و از هیچ لوازم آرایشی برای گریم استفاده نمی‌شود. در سال‌های اخیر، آرایش‌های عروس به سمت ساده‌تر شدن رفته‌اند و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به دنبال آرایش چشم عربی برای روز عروسی خود باشد.

در این کلیپ میکاپ و شینیون عروس، اگرچه موهای بلندی را در عروس نمی بینیم، اما نتیجه کار به صورت حرفه ای و ماهرانه ای درآمده که نشان از اهمیت انتخاب بهترین آرایشگر در روز عروسی دارد. در این قسمت، عروس دیگری را مشاهده می کنید که با استفاده از لنز و میکاپ غلیظ در ناحیه چشم و خنثی در دیگر بخش ها، آرایش شده است. شینیون خطی موها و استفاده از تاج بلند، جذابیت خاصی را به این عروس بخشیده است.