دسته‌ها
اخبار

درست‌ترین روش پاک کردن آرایش صورت چیست؟ معرفی بهترین پاک‌کننده‌ها مجله‌ی دیجی‌استایل

درست‌ترین روش پاک کردن آرایش صورت چیست؟ معرفی بهترین پاک‌کننده‌ها مجله‌ی دیجی‌استایل

فراموش نکنید که مسیر خط لب باید در راستای خط لب طبیعی شما باشد. برای لب پایینی، رنگ تیره تر را برای رژ استفاده کنید و برای لب بالایی، رنگ روشن تر را به کار ببرید. سپس با استفاده از برس آرایشی یا یک دستمال نرم، رنگ رژ لب را در محدوده ای که با مداد کشیده اید، ادغام کنید. اگر شما هم لب های مسطح و تخت دارید، بهتر است آرایش کردن را با استفاده از مداد خط لب شروع کنید. در مرحله بعد، سعی کنید همان خط لب را در محدوده بسیار باریک تر، بیرون از لب های خود ادامه دهید. برای اینکه آرایش لب پایان برسد و لب های برجسته تری داشته باشید، رژ لب تیره را در قسمت گوشه های لب بکشید و همانطور که به سمت مرکز لب ها حرکت می کنید، فشار رژ لب را کمتر کنید تا رنگ روشن تر ایجاد شود.

  • در این صورت، مداد یا خط لب را برداشته و از محدوده خارج از خط لب طبیعی خود شروع به کشیدن مداد کنید.
  • برای دست یافتن به این هدف، خط چشم های باریک، کوتاه، سایه کمرنگ و بیشتر در طیف کرم و صورتی رنگ می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  • این محصول‌ برای پاک کردن آرایش پایه، انواع کرم پودر، رژ گونه، کانسیلر (کرم پوشش دهنده دور چشم)، سایه چشم، رژ و کرم پودر از پوستتان مفید است.
  • ارزان بودن آرایش عروس هرگز تضمینی برای کیفیت کار عروس نیست.
  • سبک آرایش مینرال (mineral makeup)؛ به کمک می آید تا با به کارگیری مواد معدنی که اغلب توسط متخصصین پوست توصیه میشوند، موجب بهبود و درمان پوست باشند.

لب از جمله اجزای صورت است که آرایش صحیح آن می تواند تاثیرزیادی بر جلوه کار داشته باشد. در سبک های اروپایی از خط لب های پررنگ استفاده نمی شود و ترجیحا رژ لب با رنگ های مات به رنگ صورتی یا نود  (NUDE COLOR) کاربرد دارد. برق لب های شاین دار نیز در میکاپ های اروپایی تِرند شده است.

اهمیت مراقبت از پوست بعد از آرایش

از رنگ‌های متنوع مداد چشم می‌توانید برای ایجاد تنوع در آرایش چشم استفاده کنید. بانوان عزیز در سرتاسر جهان به دلیل داشتن تمایل غریزی به سمت زیبایی ممکن است از لوازم آرایشی متعددی بهره مند شوند. از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است.

پودر ابرو اینگلوت مدل Freedom System

رنگ رژ لب برای پوست های گندمی، باید با رنگ سایه چشم متناسب باشد. اگر سایه انتخابی شما رنگ نقره ای، نیلی و لاجوردی باشد، رنگ رژ صورتی و بنفش گزینه مناسبی خواهد بود. آرایش شاین یا همان براق، یکی دیگر از سبک های آرایش عروس است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این سبک از آرایش، از سایه های براق و اکلیل دار، رژ لب های براق و حتی رژ گونه های اکلیل دار استفاده می شود. این آرایش در نوع خود از جمله آرایش های غلیظ محسوب می شود که البته جلوه بسیار زیبایی به عروس می دهد.

تتو ابرو درکه را در منزل خود با بهترین تتو آرتیست های تهران انجام دهید!

و میسلارواتر برای انواع پوست بخصوص برای پوست های خشک مناسب است زیرا پوست را آبرسانی می کند. میسلار واتر، محلول پاک کننده‌ای است که بر پایه آب بوده و فاقد الکل و پارابن است. خاصیت پاک‌کنندگی این محصول به گونه‌ای است که برای پاکسازی آرایش صورت حتی از نوع ضد آب، بسیار کاربردی است. پوست های چرب از میسلار مخصوص پوست چرب استفاده می کنند و پوست های خشک از میسلار مخصوص پوست خشک و حساس.